|
Ağır kombine yükler için dizayn edilmiştir. Mükemmel yüktaşıma kapasitesi / kesit oranı ekonomik rulman bağlantı düzenleme imkanı sağlar. TQ-Line rulmanlar eksen kaçıklığına daha az duyarlı ve uzun ömür, yüksek duyarlılık ve düşük çalışma hassasiyeti ve düşük sürtünme torkuna sahiptir.Makaralı rulman bir veya daha fazla sıralı yuvarlanma elemanı içerir. Makaralı rulmanlarda, yuvarlanma elemanları değişik tiptedir; oynak, silindirik, konik vs.Makaralara gelen yük yuvarlanma yüzeylerindeki çizgisel temas vasıtasıyla taşınır ve bu özellik, makaralı rulmanlara bilyalı rulmanlara göre daha fazla yük taşıma kapasitesi imkanı sağlar. Konik makaralı rulmanlar, silindirlerin düz doğru silindirler yerine konik biçimli olduğu akssal silindir rulmanların eşsiz bir alt kümesidir. Silindir şekli, radyal yüklere ilave olarak itme yüklerine dayanım özelliği kazandırır. Konik makaralı rulmanlarının en iyi bilinen uygulamalarından biri otomobil tekerleri için merkezi göbek rulmanlarıdır. Otomobil bir viraja girdiğinde, tekerlekler önemli bir yan kuvvete dayanmak zorundadır, bu nedenle konik makaralı rulmanlarına gerek duyulmaktadır.
|
|